Slice komt met bruiswater vol bio-fruitsap

De Revolutions Brands maakte vandaag bekend groothandelsorders voor Slice te accepteren. Slice is een nieuw bruiswater dat op smaak gebracht is met USDA gecertificeerde bio-fruitsappen, bio-smaken en gecarboniseerd water.

Slice is een geregistreerd handelsmerk van New Slice Ventures. Spiral Sun Ventures, een zaadbedrijf dat investeert in beginnende ondernemingen op het gebied van 'beter-voor-jezelf' producten, heeft in New Slice Ventures geïnvesteerd. 

Slice Verpakking

Slice is momenteel verkrijgbaar in 4 smaken in blikjes van 354 ml: Framboos Grapefruit, Braam, Mango Ananas en Appel Cranberry. Slice wordt per 4-pack verkocht, maar is ook verkrijgbaar in losse blikjes. Aan Slice zijn geen suiker, kunstmatige zoetmiddelen, kunstmatige kleurstoffen en cafeïne toegevoegd. Een blikje bevat 25 calorieën wat 80% minder is dan in de meeste blikjes frisdrank.

Mark Thomann van New Slice Ventures: "We kunnen de nieuwe generatie consumenten nu iets aanbieden wat ze zoeken, een gezondere drank die net zo lekker is als frisdrank.                        Glenn Backus van Revolution Brands: "We hebben er hard aan gewerkt om een bio-bruiswater te creëren die de zoetheid van frisdrank meer benadert dan elk ander bruiswater op de markt. Consumenten hebben om een gezonder alternatief gevraagd en traditioneel bruiswater met een smaakje heeft niet de smaak die ze zoeken. Daarom hebben we Slice gemaakt. Slechts 25 calorieën per blikje met een verfrissende zoetheid, waar iedereen van houdt."

www.DrinkaSlice.com 

Bron:prnewswire.com  


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2019