Het Bureau voor intellectuele eigendom van de Europese Unie (EUIPO) heeft het bio-logo van de EU als bedrijfsmerk gewist. Dat klinkt vreemd, het logo kenmerkt tenslotte ieder bio-levensmiddel in de EU. Dat zal echter ook zo blijven, want bij de beslissing gaat het om iets anders: de bescherming van het logo in de juiste categorie en de bescherming buiten de EU.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Biologische producten vaak betaalbaar, maar consument niet bereid meerprijs te betalen"
-
Vernieuwd afwijkingenoverzicht beschikbaar in Mijn Skal
-
Nieuwe adviesraad moet maatschappelijke impact Triodos Bank versterken
-
"Doel van 15% biologische landbouw wordt zo niet gehaald"
-
Nieuwe wet 'verplicht' overname personeel bij doorstart na faillissement
-
Massaclaim in de maak tegen uitzendsector
-
Catering en beleving als hefboom voor biologische afzet in Noord-Brabant
-
“Koppeling operationele met financiële data voor veel AGF-en tuinbouwbedrijven nog onbenut potentieel"
-
Biohuis: Europees akkoord over nieuwe veredelingstechnieken te vrijblijvend
-
Groei Europese retail houdt aan, Nederland springt eruit met daling faillissementen