Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dole laat de zon schijnen in de stad

In oktober en november zal Dole starten met een campagne op vervoersmiddelen in een aantal belangrijke Italiaanse steden. De reclamepanelen zullen het openbaar vervoernetwerk versieren in Genova, Brescia, Milaan en Rome. Het zal onder andere de aandacht trekken van voetgangers in de stad. Dole importeert en distribueert conventioneel en biologisch fruit. 

Deze vorm van reclame, die wordt bijgestaan door in-store-promotie' in de zelfde gebieden, is onderdeel van de marketingcampagne. De campagne omvat ook banners op social media en advertenties in gedrukte en online bladen.

Het concept van de nieuwe campagne, dat de naam 'We have the sun inside' draagt, is een eerbetoon aan de zon die aan de basis staat van de producten van Dole. Het wordt ook gepromoot door de 'Il sole di Sole' wedstrijd, die duurt tot 28 oktober.

Publicatiedatum: