Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Udea introduceert Puur NL zachtfruit
Tholen – Udea voegt diverse zachtfruit soorten toe aan het Puur NL merk dat de groothandel in biologische voedingsmiddelen vlak voor de zomer lanceerde. Binnen het AGF-assortiment omvatte Puur NL al diverse soorten sla (rucola, veldsla en baby leafs), ui- en tomatensoorten. Allemaal biologische of biologisch-dynamisch geteelde producten met daarbij een duidelijk herkomst verhaal en verpakt op een verantwoorde manier.
"Telers van Puur NL producten voldoen niet alleen aan de biologische beginselen, maar hebben meer te bieden. Ze leveren producten met een verhaal. Puur NL brengt deze producten bij elkaar. Een assortiment bijzondere biologische producten uit de regio. Met een heldere aanduiding over de herkomst: door wie, waar en hoe wordt er met hart, ziel en grote overtuiging aan de producten gewerkt. Maar ook met de zekerheid dat de consument het beste krijgt. In smaak, kwaliteit, oorsprong en vakmanschap", vertelt Danny Schüttler, Brandmanager private labels bij Udea.