Albert Heijn past tekst op verpakking aan na Liegebeest-nominatie

Voor het tiende jaar op rij wijst dierenrechtenorganisatie Wakker Dier bedrijven aan die consumenten misleiden door dierenleed te verhullen of te verbloemen. Albert Heijn, één van de genomineerden voor de Liegebeest-nominatie past de tekst op de verpakking aan. Het concern zou de leefomstandigheden van zijn 'premium eendenborst' te rooskleurig voorstellen.


Bron: Trouw

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.