Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Koen de Jong, IPLC:

"AH geloofwaardiger in biologisch dan Lidl"

Europese retailformules zetten steeds meer in premiumvarianten van het huismerk (waaronder ook biologisch valt). Dit blijkt uit een studie van IPLC (International Private Label Consult). Koen de Jong vertelt namens IPLC in dit artikel meer over de gevolgen van de groei van de zogenaamde Value Added Private Labels. Hij gaat onder meer in op het verschil tussen het aanbod van bio-producten bij AH en bij Lidl.

Klik hier voor het volledige artikel.

Bron: Foodmagazine


Publicatiedatum: