Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vernieuwing bij TerraSana in 2017 én 2018

TerraSana heeft veel in de belangstelling gestaan in het afgelopen jaar. Het bio-merk heeft in 2017 opnieuw meerdere lijnen compleet vernieuwd. Intussen zijn ruim 400 producten gerestyled. TerraSana staat voor positive eating, iets wat deze moderne nieuwe look uitstraalt.


In 2017…

… introduceerde TerraSana 26 producten, waaronder twee compleet nieuwe lijnen. De meest recente aanwinsten zijn de triangles (knapperige hartige snacks die zowel low-fat als glutenvrij zijn) en choco-treats (bijzondere combinaties van chocolade met noten, zuidvruchten en unieke ingrediënten als kurkuma, kaneel en kokos). Ook twee gemberproducten, glutenvrij rijstbrood, naanbrood en auberginetapenade werden aan het assortiment toegevoegd.
… werden ruim 150 producten in een nieuw jasje gestoken, waaronder de Mediterrane lijn, alle broodproducten, traditionele Japanse producten en chips.
… bracht TerraSana een bezoek aan acht producenten in Japan, waarna vijf filmpjes over de productie van vijf Japanse producten gelanceerd werden, in zes talen.
… hielp TerraSana zowel winkelier als consument op weg met achtergrondinformatie over de herkomst en productiewijze van producten en handzame B2C receptenboekjes over bijvoorbeeld notenpasta.
… verspreidde TerraSana in samenwerking met verschillende foodbloggers 12 maandrecepten over talloze bio-winkels en bracht het tientallen andere recepten uit.
… was TerraSana aanwezig op een recordaantal beurzen en events (36). Stuk voor stuk mooie gelegenheden om consumenten warm te maken om naar de bio-winkel te gaan voor de boodschappen. Want dat is iets wat in 2018 een groot doel wordt.



In 2018 gaat TerraSana volop door met ontwikkelen. De laatste producten uit het bestaande assortiment zijn gereed voor restyling, en al in het eerste kwartaal introduceert TerraSana een aantal nieuwe lijnen, waarin positive eating natuurlijk weer centraal staat. Het bio-merk zal te vinden zijn op talloze beurzen, waaronder natuurlijk de Bio-beurs en de BIOFACH. Kom het TerraSana team gedag zeggen en proeven van de nieuwste producten op 17 en 18 januari 2018 in de IJsselhallen in Zwolle.



Meer weten? Houd de nieuwsbrief en www.terrasana.nl in de gaten of neem contact op via 0172-503333 of info@terrasana.nl.
Publicatiedatum: