Exposanten geven mening over Better Health Event

"Bezoekers waren heel gericht op zoek naar mooie producten"

Tholen - Op 25 en 26 november vond de derde editie van het Better Health Event plaats. Tot de in totaal 94 exposanten behoorden ook veel bedrijven die op bio-producten focussen. Op de website www.better-events.nl staat de complete exposantenlijst. Amber Albarda, oprichter van het Better Health Event, gaf gisteren in Biojournaal al aan dat iedereen onverdeeld enthousiast was. Biojournaal vroeg een aantal van de exposanten naar hun ervaringen.

Raw Milk Company
Raw Milk Company stond voor het eerst op het Better Health Event. Tonny Mulder spreekt nu al over een geslaagd debuut. "Het was heel gaaf. De sfeer was heel gemoedelijk en mensen hadden echt de tijd om zich te laten informeren en kwamen voor gerichte informatie bij ons langs. We hebben hen alles kunnen vertellen over de gefermenteerde rauwe zuivelproducten van RauwPower. Als het aantal aanvragen nu niet gaat stijgen, hoeven we niet meer op beurzen te gaan staan..."



Tonny geeft aan dat ze minimaal 3.000 mensen in de stand hebben mogen verwelkomen. "Het was een lang weekend, maar we kregen er heel veel energie van. We hebben gezorgd voor een goede informatieve folder en ik ben nu zeer benieuwd wat hier allemaal uit gaat komen. Organisator Amber Albarda mag heel trots zijn op dit evenement. Ook het lezingenprogramma zat goed in elkaar. In diverse lezingen werd aandacht aan de darmgezondheid geschonken. Bij het verlaten van de zaal hebben we veel mensen onze folder kunnen overhandigen. Ook zijn we heel blij met het feit dat Rineke Dijkinga onlangs haar nieuwsbrief aan kefir heeft gewijd."

Voor meer informatie: www.rawmilkcompany.nl

KOOC en Biobite
Susanne de Raaij stond op het Better Health Event en vertegenwoordigde zowel KOOC als Biobite. "KOOC is een nieuwkomer met onder andere dagverse kant-en-klaar maaltijden, met signature van Ralph Moorman. Dit merk wordt vertegenwoordigd door Biobite Sales & Promitions", vertelt Susanne. Daarom stuurde ze tijdens het Better Health Event het promotieteam van KOOC aan. "We kijken met een goed gevoel terug op de beurs en hebben heel veel laten proeven. Er komt een goed publiek op deze beurs af. De meeste bezoekers van het Better Health Event zijn al wat beter geïnformeerd over voeding en gezondheid en daardoor heel gericht op zoek naar mooie producten. Er lopen ook professionals en semi-professionals rond."


De promo-medewerkers laten proeven in de stand van KOOC.

De 'promo-medewerkers' werden zelfs hier en daar herkend, zo geeft Susanne aan. "Dan gaven de bezoekers aan dat ze diegene ook al eens bij een proeverij in een natuurvoedingswinkel hadden gezien."
 

De kraam van Biobite.

Voor meer informatie: www.biobite.nl en www.kooc.nl

Oh-lief
Oh-lief presenteerde haar 100% natuurlijke en biologische verzorgingsproducten tijdens het Better Health Event. "We kijken terug op een geweldige beurs. We hebben hartstikke leuke mensen ontmoet en enthousiaste reacties gekregen op onze producten", vertelt Esther Soulier namens Oh-lief. Esther geeft aan dat de producten van Oh-lief in de door beursorganisator Amber Albarda samengestelde Health Box zaten. "Daardoor kenden veel bezoekers onze producten al. Dit terwijl dit uit Zuid-Afrika afkomstige merk nog vrij nieuw is in Nederland."



Voor meer informatie: www.ohlief.nl

Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven