Nieuwe Air France-dochter Joon zet in biologisch

Air France presenteerde eerder deze week Joon, een nieuwe luchtvaartmaatschappij, gericht op vrolijke, jonge mensen voor wie reizen de normaalste zaak van de wereld is. "Joon is voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe reiservaring. We zitten qua prijs tussen de traditionele luchtvaartmaatschappijen en de low-cost aanbieders", aldus Franck Terner, CEO van Air France. Air France ziet Joon als een belangrijke complementaire dienst om marktaandeel marktaandeel terug te winnen in deze zeer competitieve branche.

Jean-Michel Mathieu, CEO van Joon, vult daarop aan: "Air France' kleine zusje breekt met tradities en komt met een ervaring die verder gaat dan alleen het luchtruim." De catering is 'free of charge' in business class en een betaalde optie in economy class. Reizigers kunnen kiezen uit tal van maaltijden, waarvan 20% biologisch. Dranken zijn kosteloos voor alle reizigers. De koffie van Segafredo is standaard biologisch.

Voor meer informatie: www.flyjoon.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven