Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Nieuwe Air France-dochter Joon zet in biologisch
Air France presenteerde eerder deze week Joon, een nieuwe luchtvaartmaatschappij, gericht op vrolijke, jonge mensen voor wie reizen de normaalste zaak van de wereld is. "Joon is voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe reiservaring. We zitten qua prijs tussen de traditionele luchtvaartmaatschappijen en de low-cost aanbieders", aldus Franck Terner, CEO van Air France. Air France ziet Joon als een belangrijke complementaire dienst om marktaandeel marktaandeel terug te winnen in deze zeer competitieve branche.
Jean-Michel Mathieu, CEO van Joon, vult daarop aan: "Air France' kleine zusje breekt met tradities en komt met een ervaring die verder gaat dan alleen het luchtruim." De catering is 'free of charge' in business class en een betaalde optie in economy class. Reizigers kunnen kiezen uit tal van maaltijden, waarvan 20% biologisch. Dranken zijn kosteloos voor alle reizigers. De koffie van Segafredo is standaard biologisch.