Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Natural Branding finalist in Accenture Innovation Awards

Als enige biologische bedrijf is Eosta / Nature & More gisteren genomineerd als finalist voor de Accenture Innovation Awards, in de categorie Future Food Solutions. De specialist in biologische groenten en fruit werd genomineerd voor zijn Natural Branding innovatie, waarbij biologische groente en fruit wordt gemerkt met laserlicht om plastic te besparen. Op deze manier zijn nu al 1,4 miljoen verpakkingseenheden bespaard.



Zo'n 110 kandidaten waagden gisteren in Amsterdam een pitch van 1 minuut, om een gooi te doen naar de finale van de Accenture Innovation Awards op 27 oktober 2017. Michaël Wilde van Nature & More hield een pitch voor Natural Branding, de techniek om biologische groente en fruit te merken met laserlicht zonder gebruik van hulpstoffen.

Michaël legde uit dat veel consumenten bezwaar hebben tegen plastic verpakkingen, die oceanen en ecosystemen ernstig vervuilen. De innovatie leverde het bedrijf bovendien nieuwe klanten op. Maar belangrijker nog, aldus Michaël, is dat grote hoeveelheden plastic bespaard kunnen worden.

In de categorie Future Food Solutions werden in totaal 5 finalisten gekozen. De andere finalisten in deze categorie zijn Mycoat, Green Banana Pasta, Agri-Wallet en Asparagus Harvesting Robot.

Voor meer informatie: www.eosta.nl / www.natureandmore.com
Publicatiedatum: