
Samantha is binnen TerraSana verantwoordelijk voor de inrichting van de stands en kramen op de verschillende evenementen. Ze vertelt dat TerraSana de komende maanden vooral zal focussen op de promotie van diverse (ver)nieuw(d)e producten. "Er komt een compleet nieuwe chocoladelijn aan, de broodlijn is vernieuwd en uitgebreid. En onlangs hebben we Triangles geïntroduceerd. Deze glutenvrije hartige snacks zullen we de komende tijd op alle evenementen volop onder de aandacht gaan brengen. Triangles bevatten doordat ze met behulp van een hittepers gestanst zijn 50% minder vet dan reguliere tortillachips. Ook zorgt deze manier voor een iets stevige, knapperige bite."

Ze geeft aan dat ze voor de stand met een vast format werken. "Wel is de uiteindelijke invulling natuurlijk afhankelijk van de grootte van de beurs of het evenement waar we staan. Op diverse beurzen pakken we groots uit, terwijl we op bepaalde evenementen juist voldoende hebben aan een kraam. Het grootste verschil tussen de business-to-business en op consumenten gerichte evenementen is voor ons dat we op de laatstgenoemde onze producten ook mogen verkopen. Bij business-to-business laten we vooral proeven en vertellen we meer over de gang van zaken binnen het bedrijf. Daar staan we ook meer met een eigen stand om echt te laten zien wie we zijn. Het verkoopteam is op dergelijke evenementen vaak verantwoordelijk voor de bemanning van de stand, zij kennen immers de meeste klanten."
Voor meer informatie:
Samantha Barry
TerraSana
Waaier 10
2451 VV Leimuiden
0172 503333
samantha.barry@terrasana.nl
www.terrasana.nl