De Bijenkorf lanceert Food Stories, een nieuwe eigen lijn met onder andere honing, olie, wijn en bier. "De producten komen van zorgvuldig geselecteerde leveranciers die uitsluitend met de beste ingrediƫnten werken", schrijft het warenhuis op haar website.
Met deze productlijn streeft De Bijenkorf naar exclusiviteit en luxe. Het assortiment omvat momenteel een tweetal biologische producten: honing van de Zorgimkerij en vier soorten jam afkomstig van landgoed Mariƫnwaerdt, gemaakt van biologisch fruit en bloemen. Of het bio-aanbod in de toekomst zal worden uitgebreid, maakt het warenhuis niet bekend.
Bron: De Bijenkorf
Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- "Als we stoppen met gifgebruik en kunstmest, dan zal er veel goeds gebeuren voor de boeren"
- "Basilicumolie, waar het allemaal mee begon, is nog altijd ons meest populaire product"
- QR-code neemt consument bij de hand in de wereld van specerijen
- PAN Nederland constateert meer bestrijdingsmiddelen in tuinplanten
- Demoveldbijeenkomsten robuuste aardappelrassen: 4, 11 en 20 juli
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
- In memoriam: Frans baron van Verschuer
- "We zeiden tegen elkaar: als we dit doen, dan gaan we voor 100% biologisch"
- John Arink gaat discussie aan met Henk Bleker bij Humberto op RTL4
- Patty Brard weggestuurd van bio-boerderij op Ibiza
- Ronald van Marlen spreekt Rabobank-aandeelhouders aan op verantwoordelijkheid voor 'landbouwpuinhoop'
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-07-01 Alnatura ontvangt New Work Award 2022 voor het concept 'collegiale samenwerking'
- 2022-07-01 Superunie met NielsenIQ aan de slag voor marktdata
- 2022-06-30 Servicesuper Plus troeft Dirk en Lidl af in Zomerrapport GfK
- 2022-06-28 Odin winkel aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam geopend
- 2022-06-28 Bee Eco opent in Beverwijk
- 2022-06-27 De Speld steekt de draak met biologisch
- 2022-06-27 Geslaagde zomermarkt natuurvoedingswinkel De Wiershoeck
- 2022-06-24 Odin Westerpark verhuist naar Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 2022-06-23 Verdere consolidatie van biologische voeding in Wallonië in 2021
- 2022-06-23 Flitsbezorger Zapp staat voor vertrek uit Nederland
- 2022-06-23 Aldi blijft vertraging oplopen met kassaloze super in Utrecht
- 2022-06-23 Certificeringssystematiek voor verkoop onverpakte bio-producten voor supermarktketens vereenvoudigd
- 2022-06-22 "Gorillas en Flink winnen flitsstrijd"
- 2022-06-22 Online marktaandeel Picnic gelijk met Albert Heijn
- 2022-06-21 Tweede Ekoplaza Foodmarqt geopend
- 2022-06-20 Meer dan 60 procent van de consumenten winkelt het liefst in fysieke winkel
- 2022-06-20 Vlamingen kochten in 2021 vaker bio en gaven er 7% meer aan uit
- 2022-06-16 AH ziet geen heil in biologische winkels
- 2022-06-16 Drukbezochte openingsavond bij vernieuwde Ekoplaza Alkmaar
- 2022-06-15 Edeka versterkt de samenwerking met Naturland