
V.l.n.r. met de klok mee: Tjebbe van Meeteren, Dirk Loefs en Jasmin Maiwald van Lovechock; Coert Lamers en Hein Wolff van Nautilus Organic; Bert van Ruitenbeek van Stichting Demeter; Tessa Luteijn in het voor Heerlijkheid Mariënwaerdt ingerichte hoekje van de gezamenlijke stand van Kroon en Natudis.
Klik hier om de fotoreportage te bekijken.
De Bio-beurs is voor veel bedrijven de uitgelezen mogelijkheid om hun producten of diensten onder de aandacht te brengen. Zo maakten de vernieuwde stazakken van Lilifruit hun opwachting en werden nietsvermoedende bezoekers in de stand van Wheaty in de luren gelegd met niet van echt te onderscheiden veganistische worstjes. En zo waren er nog tal van andere noviteiten te bewonderen die allemaal het vermelden waard zijn.
"We mogen spreken van een goede sfeer en een enorm divers aanbod aan bezoekers en standhouders. De Bio-beurs is inmiddels een begrip en dat was terug te zien op het Foodplein, de workshops en elders op de beursvloer", aldus Leonie van der Velden van Bionext. Om te voorkomen dat exposanten tijdens de volgende editie op de wachtlijst terechtkomen, wil de organisatie de capaciteit in de komende jaren fors uitbreiden.
Ook Ellen Oomen van Bionext was tevreden. "Met 100 stands meer dan vorig jaar, mogen we terugkijken op een geslaagde Bio-beurs. Geen onvertogen woord. Het publiek was zeer divers. Opvallend was dat er meer jongeren op de beurs afkwamen."
Klik hier om de fotoreportage te bekijken.
Vanaf editie 2018 zal de Bio-beurs het onderdeel Pureness: Beauty, Welness, Health introduceren en verder uitbouwen. Bij Pureness ligt het accent op de ontwikkelingen in gezonde en natuurlijke lifestyleproducten.