Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Erik Does, directeur Ekoplaza:

"In tegenstelling tot andere formules zien wij bio-voeding niet sec als groeimarkt"

Ekoplaza-directeur Erik Does zal de strategie van de retailformule ontvouwen op het Shopper Marketing Jaarcongres. In het kader daarvan heeft Shopper Marketing Update een kort interview met hem op de website gepubliceerd. Ze stellen hem onder meer deze vraag: Is het dan niet zuur dat andere retailers met hun eko-inspanningen dankbaar gebruik maken van de weg die Ekoplaza geplaveid heeft? Een fors deel van jullie shoppers dupliceert met Albert Heijn, waar ze ook steeds meer eko- of bio-producten tegenkomen.

"Nee hoor, het is prima dat er meer aandacht komt voor bewuste en verantwoorde voeding. Dat geeft onze formule juist meer profiel. In tegenstelling tot andere formules zien wij biologische voeding niet sec als groeimarkt, maar hebben wij dat in de schappen liggen als overtuiging. We laten er niet eerst een rekensom op los, we voeren dat assortiment niet als winstbejag. Daarmee kom ik weer terug bij onze campagne 'Onbetaalbaar voordeel bij Ekoplaza'. Het is blijvend onze opdracht om die keuze duidelijk te maken."

Klik hier voor het volledige artikel.

Voor meer informatie: www.shoppermarketingjaarcongres.nl

Bron: Shopper Marketing Update

Publicatiedatum: