Consumenten ontmoeten leveranciers

Fotoreportage Lentemarkt de Groene Passage

Tholen - Traditioneel viert de Groene Passage met de Lentemarkt de start van het nieuwe seizoen. Op het plein voor de Groene Passage aan de Mariniersweg in Rotterdam presenteerden afgelopen zaterdag 21 mei zo'n 50 leveranciers hun producten. Ze kregen op de markt de kans om met de consumenten in gesprek te gaan en hen kennis te laten maken met het verhaal achter het merk en de producten. En nog belangrijker: ze te laten proeven/proberen en vervolgens rechtstreeks te horen wat ze van de producten vinden.

Biojournaal bracht een bezoek aan de Lentemarkt en maakte een fotoreportage. Klik hier om deze fotoreportage te bekijken.


Natudis (Ekoland/LunaeTerra), De Traay, TerraSana en Noble House (Amanprana, Pineo).

Diverse vertrouwde 'gezichten' presenteerden hun aanbod, met hier en daar wat nieuwe producten. Maar de bezoekers konden ook terecht bij een aantal nieuwkomers. Zo stonden de producten van Fris Gedroogd Fruit de dag van de Lentemarkt voor het eerst in het schap bij natuurvoedingswinkel Gimsel in de Groene Passage. Tot de debutanten op de Lentemarkt behoorden ook LeQrs, Abbot Kinney's en Happy Goat. De consumenten kregen van alles te proeven. Dit varieerde van verse biologische aardbeien tot miso soep en van een zelfgemaakte mueslireep tot wijn.


De Nieuwe Band, Odin, Neleman wijnen en Het Blauwe Huis.

Klik hier om de fotoreportage te bekijken.

Voor meer informatie: www.degroenepassage.nl

Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven