Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Matters Most werkt aan herpositionering Simon Lévelt
Matters Most is aan het werk voor Simon Lévelt, zo meldt Emerce.nl. Het branding bureau uit Amsterdam zal volgens Emerce verantwoordelijk worden voor de herpositionering van het familiebedrijf en het merk- en stijlconcept. De herpositionering moet bijdragen aan een sterkere marktpositie. De uitrol vindt naar verwachting in de tweede helft van dit jaar plaats.
Brand Director Rogier Schut: "Het is een enorme uitdaging om een merk met een geschiedenis van 200 jaar te herpositioneren. Dat het een familiebedrijf betreft en dat wij mogen werken met directeur Mikkel Lévelt, de zesde generatie koffiebranders, geeft het geheel een extra dimensie."