De folders van de supermarkten staan vol met vleesaanbiedingen. Het waren er afgelopen kwartaal weer bijna anderhalf keer meer dan een jaar geleden. De stijging geldt voor alle supermarkten, en voor zowel varkens- en rundvlees als kip. De zeven supermarkten prezen het vlees in totaal 904 keer aan, waarvan 745 keer (82%) vlees zonder dierenwelzijnskeurmerk. Ook wanneer men de aanbiedingen van de eerste 3 kwartalen bij elkaar optelt, is er in 2015 veel meer gestunt dan in 2014, namelijk 27% meer.
Plus promootte het vaakst biologisch vlees
De folders van de supermarkten staan vol met vleesaanbiedingen. Het waren er afgelopen kwartaal weer bijna anderhalf keer meer dan een jaar geleden. De stijging geldt voor alle supermarkten, en voor zowel varkens- en rundvlees als kip. De zeven supermarkten prezen het vlees in totaal 904 keer aan, waarvan 745 keer (82%) vlees zonder dierenwelzijnskeurmerk. Ook wanneer men de aanbiedingen van de eerste 3 kwartalen bij elkaar optelt, is er in 2015 veel meer gestunt dan in 2014, namelijk 27% meer.