Kaufland Polen heeft een promotiecampagne gelanceerd voor biologische groenten en fruit, meldt portalspozywczy.pl. Dit is een test voorafgaand aan de uitbreiding van het vaste assortiment met biologische producten.
In de huidige campagne zijn een diverse biologische producten in de aanbieding, waaronder bananen, citroenen, aardappelen, tomaten, wortelen, uien en paprika's. Deze groenten en fruit zijn het meest in trek bij de Poolse consument.
In de huidige campagne zijn een diverse biologische producten in de aanbieding, waaronder bananen, citroenen, aardappelen, tomaten, wortelen, uien en paprika's. Deze groenten en fruit zijn het meest in trek bij de Poolse consument.
Opvallend is dat het biologische aanbod van Lidl in Polen al een aanzienlijke groei heeft laten zien. Lidl en Kaufland maken echter beiden onderdeel uit van de Schwarz Group. Het ligt dus voor de hand dat het biologische aanbod van Kaufland zich op dezelfde manier zal ontwikkelen.
De belangrijkste doelstelling is om tegemoet te komen aan huidige trends op het gebied van gezondheid en milieu. Klanten kopen graag producten met een label dat kwaliteit en respect voor het milieu garandeert.
Bron: portalspozywczy.pl