Ook Biolicious kiest voor winkelmanagementsysteem BlueRetail

De opening van haar nieuwe vestiging in Amsterdam Oosterpoort is voor Biolicious het startsein om het winkel(keten)managementsysteem BlueRetail in gebruik te nemen op de backoffice en drie vestigingen. Dankzij BlueRetail kan deze duurzame winkelketen goed anticiperen op actueel consumentengedrag. En ondanks de aanhoudende knip op de portemonnee een gezonde marge handhaven – zónder dit op de leveranciers af te wentelen.

Harry van der Plas, CEO van Newway: "BlueRetail is een zeer dynamisch softwarepakket, dat de retailer helpt om de klant optimaal te bedienen vanuit een goed gevulde winkel. Zo hebben wij voor Biolicious onder andere de BlueRetail omgeving naadloos aan het CWA in het web van de vele biologische leveranciers van Biolicious gekoppeld. Via Udea wordt de bijbehorende, optimale goederenbeweging van de producenten naar de centrale stock en van daaruit naar de diverse vestigingen gegarandeerd." Van der Plas verklaart: "Udea, moederbedrijf van EkoPlaza en afnemer van BlueRetail, heeft haar hele winkelketen goederenbeweging digitaal geborgd met BlueCommunications. Udea heeft inmiddels een succesvol traject lopen met de inzet van Slim4 van Slimstock in haar groothandel en binnen de biologische winkelketen EkoPlaza, waarmee Biolicious ook gekoppeld gaat worden de komende periode."

Newway

Newway is met haar ruim 26 jaar retailervaring dé specialist op het gebied van gebruikersvriendelijke, fraudeverminderende en omzetverhogende winkel(keten)automatisering. Newway is dagelijks bezig met het verrijken en verbeteren van haar productportfolio en haar applicatiefunctionaliteiten.

Voor meer informatie: www.blueretail.nl, www.kassamatic.nl, www.newway.nl, www.biolicious.nl of mail naar marketing@newway.nl.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven