Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Start Biologisch-campagne trapt af met Giovanni van Bronckhorst

In januari zullen er twee weken lang biologische producten met een actiesticker in het groente- en fruitschap liggen. Dit in het kader van de nieuwe campagne 'Start Biologisch'. Zo meldt Biofood Magazine. De aftrap van de nieuwe campagne is op 7 januari. Letterlijk in dit geval, want aftrappen doe je met een voetballer. Miriam van Bree, campagneleider bij Bionext: "Samen met het bedrijfsleven zijn wij een samenwerking aangegaan met de Giovanni van Bronckhorst Foundation. De stichting, waarvan Wouter Bos trouwens voorzitter is, maakt zich sterk voor kinderen die extra liefde, aandacht en zelfontplooiing kunnen gebruiken. Elke volle spaarkaart is goed voor tien stuks verse biologische groenten, fruit of aardappelen voor de Giovanni van Bronckhorst Foundation. Kinderen uit Rotterdam die het lastig hebben komen bij de Foundation voor extra begeleiding. De biologische sector zorgt ervoor dat deze kinderen een jaar lang elke dag verse groenten en fruit krijgen als ze in het Feyenoord stadion zijn."

Voor meer informatie: www.start-biologisch.nl

Bron: Biofood Magazine, Nr. 5 2013

Publicatiedatum: