Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"We stimuleren interactie met consumenten over de v/d Natuur levensstijl"

Het nieuwe gezicht van Natuurwinkel-communicatie

Het is zover! De v/d Natuur communicatie-uitingen zijn in meerdere kanalen zichtbaar geworden. Natuurwinkel heeft haar visie vertaald in een eigentijdse onderscheidende folder die de ondernemers positief heeft geraakt en een glimlach op het gezicht van de consument tovert.

De aanwezigheid op social media is een feit geworden en zal onze rol als deskundige in natuurvoeding en de v/d Natuur levensstijl ondersteunen. Via deze kanalen zullen wij de consument en teler nog dichter bij elkaar brengen, de consument nog beter informeren over de wijze waarop voeding wordt geteeld en transparantie geven in de herkomst van ons aanbod.

"Deze ontwikkeling liet zich de laatste maand al zien. We hebben de vertaling van de visie ontwikkeld samen met onze ondernemers en deze ook aan onze leveranciers voorgelegd. Toen bleek dat ondernemers en leveranciers enthousiast waren, wisten we het zeker. We zitten op de goede weg", aldus Petra van der Linden, algemeen directeur Natudis.

v/d Natuur communicatie

De Natuurwinkelfolder is een v/d Natuur-folder geworden. Een brochure vol met scherpe aanbiedingen, die worden ondersteund met tips, recepten en verhalen over de herkomst of productie van onze producten. Om dit mogelijk te maken zetten we het middel Layar in. Een prettige manier om onze boodschappen in zijn geheel over te brengen en consumenten te prikkelen en inspireren met alles wat v/d Natuur te bieden heeft.

De vernieuwde folder trekt met haar cover meteen de aandacht. De beeldtaal is prikkelend, verhalen vertellend, interactief en uitnodigend. Zo vertelt de folder met het Sint thema, het verhaal van Sinterklaas op een attractieve wijze. Het nodigt uit om met producten aan de slag te gaan en zet aan tot nadenken over voeding.

Klik hier om de Sinterklaasfolder te bekijken.

Daarnaast heeft Natuurwinkel zichzelf op social media gepresenteerd. De belangrijkste redenen om actief in dit kanaal te zijn, is om de interactie met de consument nog eenvoudiger te kunnen aangaan en om nog meer mogelijkheden te hebben om te inspireren. Maar ook de overdracht van kennis over en de perceptie van natuurvoeding zullen in ruime mate aandacht krijgen in onze digitale communicatie.

Ook de branche-organisaties en –campagnes krijgen een warm hart toegedragen op social media, evenals initiatieven die passen bij de v/d Natuur levensstijl. Benieuwt hoe de Natuurwinkelaccounts op social media er uit zien? Natuurwinkel is ook op twitter en facebook te volgen.
Publicatiedatum: