Natural Products Scandinavia: 57% hogere opkomst

De Natural Products Scandinavia, de enige vakbeurs in Scandinavië die gewijd is aan natuurlijke gezondheid, voeding, beauty en verzorgingsproducten, heeft een aanzienlijke stijging van het aantal bezoekers kunnen noteren. De tweede editie van de beurs kon namelijk rekenen op een 57% hogere opkomst. Het evenement werd op 20 en 21 oktober gehouden in Malmö, gelijktijdig met de onlangs gelanceerde Nordic Organic Food Fair. De beurzen trokken gezamenlijk 290 exposanten en een recordaantal bezoekers, namelijk 3.158, uit 34 verschillende landen.



Als het gaat om het kopen van biologische producten en het begrijpen van het belang van natuurlijke, duurzame leefstijlen, stimuleren de Scandinavische consumenten de groei van de markt al jaren.

Zowel de bezoekers als exposanten spreken over een groot succes. De bekroonde Natural Products Scandinavia (uitgeroepen tot Best International Launch' van de Exhibition News Awards) heeft nu een plekje verworven op de internationale vakbeurskalender.



"We zijn absoluut blij met de opkomst, zowel als het gaat om bezoekers als om exposanten", zegt Sam Sloan, marketingdirecteur bij Diversified Communications UK, de organisator van de Natural Products Scandinavia. "We hebben altijd geweten dat er in deze regio behoefte was aan een dergelijk evenement, maar de manier waarop de beurs ontvangen is, overtreft ook onze verwachtingen. We hebben nu al een goede basis voor de beurs in 2014, die op 26 en 27 oktober gehouden zal worden."

Voor meer informatie: www.naturalproductsscandinavia.com

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven