Sjoerd van de Wouw is Communicatieman van het Jaar 2012

Sjoerd van de Wouw, campagneleider van Wakker Dier, is donderdagavond 6 december gekozen tot Logeion Communicatieman van het Jaar 2012. De jury was onder de indruk van de kwaliteit van alledrie de finalisten, maar koos duidelijk voor Van de Wouw. "Hij is een vakman, zijn communicatie is effectief, inspirerend en vernieuwend", aldus juryvoorzitter Richard van der Eijk.



Tijdens de feestelijke avond in Amsterdam nam Sjoerd van de Wouw het op tegen twee andere finalisten: John Burger, director corporate communications van Ziggo en Frits Hirschstein, directeur van stichting KiKa. De deskundige jury onder voorzitterschap van Richard van der Eijk (Communications Director Unilever Europe/Benelux), bepaalde de winnaar. Van de Wouw gaat naar huis met een zilveren beeldje gemaakt door zilversmid Annette Clay én mag zich een jaar lang Communicatieman van het Jaar noemen.

De winnaar toonde zich na afloop tevreden met de titel. "Hiermee leggen we het leed van de plofkip nog meer vooraan op ieders tong." Van de Wouw is trots dat hij als vertegenwoordiger van een ngo de prijs in de wacht sleepte.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven