Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Online shop stimuleert omzet Hess Natur
Het natuurlijke mode-label Hessnatur heeft in het boekjaar 2011/2012 een omzet van circa 70 miljoen euro behaald. Het bedrijf zag vooral het aantal klanten dat online kleding kocht stijgen en zag een positieve ontwikkeling in de verkoop van huishoudelijk textiel en beddengoed. Dit terwijl de vrouwenlijn volgens de verwachtingen presteerde.
Tot nu toe kwam de helft van de bestellingen binnen via telefoon of briefkaart. Dit jaar is de focus verlegd naar de online shop. Het percentage online bestellingen steeg van 33 procent naar 42,5 procent. Vijfentachtig procent van de nieuwe klanten kwam online voor het eerst in aanraking met het natuurlijke modelabel.