Online shop stimuleert omzet Hess Natur
Tot nu toe kwam de helft van de bestellingen binnen via telefoon of briefkaart. Dit jaar is de focus verlegd naar de online shop. Het percentage online bestellingen steeg van 33 procent naar 42,5 procent. Vijfentachtig procent van de nieuwe klanten kwam online voor het eerst in aanraking met het natuurlijke modelabel.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-05-12 Einde aan fast fashion: strengere regels tegen overmatige productie en consumptie
- 2023-05-10 Gedoneerd beddengoed krijgt een nieuw leven
- 2023-05-03 Seepje ontvangt microplasticvrij-erkenning van de Plastic Soup Foundation
- 2023-05-02 Goodfuture klaar voor de toekomst op nieuwe locatie in Alblasserdam
- 2023-05-01 Koningspaar maakt volgens ondernemers echt een verschil als ze meegaan op handelsmissies
- 2023-04-26 Platform voor duurzame mode gelanceerd in Madrid
- 2023-04-24 Yumeko in finale Coolest Dutch Brands 2022
- 2023-04-20 Honderden coöperatieleden bezoeken Studio Claudy Jongstra
- 2023-04-14 Nieuwe duurzame werkkleding voor Spar-medewerkers
- 2023-04-05 Rob van den Dool (CEO Yumeko): "Mijn woord is geen wet"
- 2023-04-03 Online platform Glow inspireert met duurzame lifestyle & fashion voor dames en kinderen
- 2023-03-27 Australië zet als eerste ter wereld standaard voor composteerbare kleding
- 2023-02-28 ABN Amro Sustainable Impact Fund investeert in Deens duurzaam modemerk
- 2023-02-24 Aantal biologische katoentelers in India neemt toe
- 2023-02-24 "Samenleving moet opschuiven naar een meer circulaire economie"
- 2023-02-10 Franchiseketen lanceert planeetaardige trui tijdens Warmetruiendag
- 2023-02-01 Yumeko voorziet 400 Indiase gezinnen van een Fairtrade jaarinkomen
- 2022-12-12 Utrechtse ontwerpt kleding voor lange vrouwen
- 2022-12-07 Negen Duitse profclubs steunen biologische katoenteelt in India
- 2022-12-01 Koningin Máxima haalt oude jeans door shredder bij MUD Jeans