Henny is erg tevreden over de locatie. "We zitten in een mooi straatje waarin ook nog andere speciaalzaken gevestigd zijn. Daar passen we mooi tussen." Het idee voor de Pop-Up Store is eigenlijk per toeval ontstaan. "Ik had al wat etalages van leegstaande panden ingericht met onze producten. En in Venlo liep ik tegen dit pand aan. We liepen al langer rond met het idee om een eigen winkel in de stad te realiseren en dit was een ideaal pand daarvoor. Ik heb de eigenaar van het pand meteen gebeld en de deal was al snel rond. We mochten hier onze Pop-Up Store in gaan richten."
Voor RM-eigenaren Henny van Bergeijk en Carlo Peters is het belangrijk om ook in de eigen regio meer bekendheid te krijgen. "We zijn erg gericht op de Randstad, waardoor onze producten eigenlijk meer bekend zijn bij de mensen in de Randstad dan bij de bewoners van deze regio." Ze beginnen bewust met een tijdelijk winkel. "We willen hiermee even zien hoe het gaat, ook qua organisatie. Voorlopig is de Pop-Up Store geopend tot en met 31 december. Daarna zullen we beslissen hoe het verder gaat. We lopen hiermee weinig risico omdat we niet meteen aan het pand vast zitten."
De Pop-Up Store is uiteindelijk erg snel gerealiseerd. "De kans deed zich voor en die hebben we meteen gegrepen. Het is allemaal binnen twee weken gerealiseerd. 's Maandags hebben we de knoop doorgehakt en tijdens onze vakantie heb ik de inventaris bij elkaar gezocht. Toen we terugkwamen konden we alles ophalen en zijn we afgelopen zondag meteen gaan inrichten."
Ambassadeur
Henny is overigens ook door burgemeester Wilma Delissen benoemd tot Ambassadeur van de Hoofdstad van de Smaak. De Regio Venlo (samenwerkingsverband van 6 gemeentes in Noord-Limburg) is Hoofdstad van de Smaak 2013.Voor meer informatie:
Henny van Bergeijk
Raspberry-Maxx
077 4660209
info@raspberry-maxx.nl
www.raspberry-maxx.nl