Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Franchise-manager Theo Middelkoop:

"Binnen De Groene Weg straks adviezen uitbrengen over totale maaltijd-invulling"

Franchise-manager Theo Middelkoop van De Groene Weg slagerijen wil biologisch brood opnemen in het assortiment van de dertien vestigingen die ons land telt.

Theo Middelkoop (57) ondersteunt sinds 1 januari van dit jaar dertien De Groene Weg-franchisenemers in ons land. De inwoner van Klaaswaal heeft een duidelijke visie op de toekomst van de biologische slagersketen, laat hij weten in Vleesmagazine van november. "Het assortiment gaan we uitbreiden. Biologische wijnen en kruiden verkopen we al naast het vlees, maar biologisch ijs en biologische brood zouden ook prima passen binnen onze filosofie", zegt Middelkoop die ervan overtuigd is dat de lunch, het diner en de snackmomenten bij meer en meer Nederlanders biologisch wordt ingevuld. "En onze ondernemers spelen daarin een rol. Zij moeten de klanten kunnen adviseren welke wijn bij welk stuk vlees hoort. Binnen De Groene Weg gaan we straks adviezen uitbrengen over de totale maaltijd-invulling." Het tijdsgewricht zit de franchise-manager mee want al enige jaren groeit de vraag naar biologische producten en dus ook biologisch vlees. Ondanks de economische crisis.

Bron: Bakkerswereld

Publicatiedatum: