Geselecteerde AGF-producten in De Mand van Nederland
Felix Wilbrink
De andere initiatiefnemer van deze mand is Addy Rouwenhorst, die jarenlange ervaring heeft in de foodbranche. "We selecteren de inhoud van de box puur op kwaliteit en seizoenen. In de mand zitten 15 tot 22 producten. Tachtig tot negentig procent van de mand zal maandelijks veranderen en we hopen dat we de mensen ervan kunnen overtuigen om over te gaan op een maandelijks abonnement. Met De Telegraaf als mediapartner kunnen we ongelofelijk veel mensen bereiken. Nu leveren we nog puur houdbare producten, maar we willen ze in de toekomst ook gekoeld leveren."
"De interesse vanuit de markt is gigantisch. We hebben nu een proeftijd van drie maanden, maar als het succesvol blijft verlopen, gaan we er de komende twee jaar mee door", zegt Addy. Hij is er niet bang voor dat andere partijen met zijn idee aan de haal gaan. "Alles is kopieerbaar, maar wij hebben de grootste krant van Nederland achter ons staan en hebben tevens met onze slagkracht en ervaring een streepje voor!"
Teler Gerard Koolen van Viva Veggies is enthousiast over het initiatief. "Ik werd een aantal weken geleden via Fresweb gebeld. Het is een leuke manier om je producten bij veel consumenten onder de aandacht te krijgen. Er wordt wel over gepraat. Ik hoop op een afzet van zo'n 1.500 tot 2.000 manden in de maand waarin wij meedoen met de Milanino-tomaten (250 gram). Mijn product is lang genoeg houdbaar en dus prima geschikt voor de mand."
Voor meer informatie:
Addy Rouwenhorst
addy@demandvannederland.nl
Klik hier voor de webshop
Auteur: Izak@agf.nl