SAB Catering stopt bio-zuivelproducten in 'Pink Lunch Bag'

SAB Catering komt in de tweede helft van oktober met een speciale productactie voor Stichting Pink Ribbon. In alle bedrijfsrestaurants van SAB in Nederland zijn lunchtasjes te koop, genaamd 'Pink Lunch Bag'. Van de opbrengst gaat de helft naar Stichting Pink Ribbon.

Pink Lunch Bag

De knalroze Pink Lunch Bag is exclusief voor SAB gemaakt en hierin zitten diverse producten van leveranciers. De Pink Lunch Bag is gevuld met een bruine bol met biologische kaas, een sandwich met roze kokosbrood, een Hollandse appel, een beker biologische drinkyoghurt en een koek met roze fondant voor 's middags bij de thee. Joke van Breugel: "Van de verkoopprijs van 3,99 euro, gaat 2 euro naar de Stichting Pink Ribbon. In de Pink Lunch Bag zit ook een folder van Pink Ribbon over bewegen. Dit sluit goed aan op onze landelijke themaweek 'Bewegen!', dat SAB in de tweede week van oktober op alle locaties heeft", aldus Joke van Breugel, hoofd inkoop van SAB en initiatiefneemster van deze productactie.

"Onze keuze om Pink Ribbon te steunen, is natuurlijk de schrikbarende cijfers. Één op de acht vrouwen krijgt borstkanker en daarbij, sluit de doelgroep 'vrouwen' goed aan bij SAB Catering. Het aantal medewerkers in de bedrijfscatering bij SAB bestaat voor 90 procent uit vrouwen. SAB hoopt na afloop van deze productactie, onder ruim 25.000 lunchgasten, een aanzienlijke donatie te kunnen doen aan Pink Ribbon en de stichting hiermee te helpen in hun strijd tegen borstkanker."




Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven