Eosta breidt Nature & More marketingafdeling uit
Eosta laat al 20 jaar zien dat economie en ecologie prima samen gaan. Met het innovatieve 'trace and tell' systeem Nature & More draagt het bedrijf bij aan transparantie in de voedselketen. Via een postzegel met daarop het gezicht van de teler en een unieke code komt de consument via de Nature & More website (www.natureandmore.com) in verbinding met de teler. Tevens wordt de duurzaamheidsprestatie, die per bedrijf verschilt, inzichtelijk gemaakt via de duurzaamheidsbloem (Sustainability Flower).
Volgens Gert Kögeler, commercieel directeur van Eosta was de uitbreiding van de marketing en communicatie afdeling een noodzaak: "wij zien dat de eindconsument behoefte heeft aan authentieke producten met een verhaal en om juist die bewuste burger te bereiken met Nature & More moeten wij dat, zoals de Engelsen dat noemen, op 'grass roots level' doen en daarvoor hebben wij iedereen bij Eosta maar ook al onze Nature & More telers wereldwijd hard nodig." Er is ook een andere reden "Met het winnen van de Vers Top 100, finalist bij de NIMA marketing awards en een nominatie voor de 'AGF Innovatieprijs' merken wij dat de verwachtingen voor het komende jaren hoog zijn. Door iedereen bij Eosta in te schakelen als Nature & More marketeer verwachten wij aan deze hoge eisen te voldoen."
Voor meer informatie zie: www.eosta.com en www.natureandmore.com.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-31 Komkommerprijs duikt naar beneden
- 2023-03-31 “Bio-or-not-to-bio”, dat is geen vraag meer!"
- 2023-03-30 Kabinet twijfelt om afschaffing btw op groenten en fruit door te zetten
- 2023-03-29 Een half jaar of jaarrond aardbeien in het Nederlandse schap?
- 2023-03-29 "Retailers niet langer huiverig nieuwe dadels aan te bieden"
- 2023-03-29 'Loeren bij de Boeren 2023' met De Waog: 30 april
- 2023-03-29 Opschaling in de teelt van bio-champignons voor betere concurrentiepositie
- 2023-03-28 Libelle Legt Uit: wat is duurzamer, een biologische komkommer in plastic of een niet-biologische komkommer zonder?
- 2023-03-28 De aardappel als casus onderzocht in de afschaffing van btw op groenten en fruit
- 2023-03-24 Siciliaanse citroenenteler maakt stap naar biologisch-dynamisch
- 2023-03-23 100.000 kilo bio-aardappelen en -wortelen voor Voedselbank
- 2023-03-22 "Ook het tweede kwartaal zal de gembermarkt uitdagend zijn"
- 2023-03-22 Oostenrijk: De keerzijde van de biologische groei
- 2023-03-22 Zwitserland: Sterke prijsdaling voor bio selderij; clementines en mandarijnen stijgen
- 2023-03-22 "We verwachten veel toekomst in bio"
- 2023-03-22 Productief biologisch herbebossingsproject in Ecuador
- 2023-03-20 "Biologische vijgen hebben van begin af aan de belangstelling van onze klanten gewekt"
- 2023-03-17 "Macadamianoten van ruim 7.000 kleine bio-telers"
- 2023-03-17 Waarom biologisch? Vragen van telers en consumenten
- 2023-03-16 "SwingBio blijft aan terrein winnen op krimpende markt"