Vanaf medio september, gaat Fyffes Duitsland consumenten aanmoedigen om meer te genieten van de natuur om zo haar biologische bananen te promoten. Onder het motto "Out into nature!" richt het bedrijf zich op authenticiteit en duurzaamheid. "Uiteraard willen we met deze nieuwe promotie de verkopen stimuleren, maar boven alles moet het consumenten duidelijk maken waar ons premium merk voor staat: verantwoordelijkheid voor mens en milieu", aldus Michaela Schneider, Business Development Manager Continental Europe.
Het promotiepakket kan op maat worden samengesteld naar de wensen van de handelspartners en bevat innovatieve displays en overige decoratiematerialen. Op de verkooppunten, in flyers en in de speciaal ontworpen site www.fyffes.de kunnen consumenten originele prijzen winnen, waaronder een vakantie in een 'boomhuis'.
Alle biologische bananen van Fyffes voldoen aan de eisen van de Duitse biologische certificering. Daarnaast werkt Fyffes al jaren samen met GlobalGAP. Hierdoor is het voor Fyffes en de consument mogelijk om de weg van de bananen van productie tot consument te traceren.
Voor meer informatie: www.fyffes.de
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-05-25 Kansen voor biologische teelt van Cantaloupe-meloenen
- 2022-05-25 "Tijdens de langdurige bewaring wordt het kaf van het koren gescheiden"
- 2022-05-25 Catalaans bedrijf maakt eetbare verpakkingen
- 2022-05-24 "Komend seizoen breiden we de teelt van bio-zoete aardappelen in Portugal met 30 hectare uit"
- 2022-05-23 Piekopbrengst voor bio-blauwe bessen in Californië en Georgia
- 2022-05-23 Groente & Fruitbrigade opent derde locatie in IJsselmuiden
- 2022-05-20 Regering moet onderzoek doen naar nutriënten uit menselijke mest
- 2022-05-20 "Combinatie van verse en verwerkte gember vergroot afzetkansen"
- 2022-05-20 "Totaalassortiment aanbieden is een uitdagende, maar ook zeer passende stap"
- 2022-05-19 Special AGF volgende maand van start
- 2022-05-19 Biologische landbouw in opmars in het Verenigd Koninkrijk
- 2022-05-19 Areaaluitbreiding vollegrondsgroenteteelt, biologische tuinbouw in opmars
- 2022-05-19 Oogst van witte kolen in rassenproef had vroeger gemogen
- 2022-05-18 Ombouw kas voor bioteelt in beeld
- 2022-05-18 Dure groenten in supermarkt, dus dan maar zelf kweken?
- 2022-05-18 "Aanbod oude aardappelen raakt geleidelijk op"
- 2022-05-18 "Droogte precair maar nog niet desastreus voor akker- en tuinbouw"
- 2022-05-17 Vervolg Green Deal voor duurzame voedselproductie
- 2022-05-17 "Hoe langer je biologisch teelt, hoe blijer je wordt"
- 2022-05-16 Ex-profvoetballer Mario Gomez investeert in Food Tech start-up Organic Garden