Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Aandacht voor biologische producten in eigen magazine DekaMarkt
DekaMarkt komt met een eigen magazine. "De ondertitel van het magazine is Bewust Lekker Leven. Dit geeft precies aan waar de aandacht naar uit gaat. Lees bijvoorbeeld het artikel over de bewuste keuze van DekaMarkt voor het duurzaamste filiaal in Heemskerk. Maar bewust is ook lekker; DekaMagazine bevat de heerlijkste recepten en aandacht voor Deka's biologische producten. Lekker leven betekent deze editie het genieten van de nazomer met Deka's lekkerste producten."
Zo'n 800.000 adressen in Nederland ontvangen het nieuwe blad van DekaMarkt. Naast het Superunie-magazine Boodschappen heeft de Noord-Hollandse grootgrutter nu een eigen 'Corporate Magzine'. In het eerste nummer onder meer een reportage en interview met Opper Projectmanager Bouw Ton Beentjes – mooie foto – over de nieuwe energiezuinige supermarkt in Heemskerk die op 8 september haar deuren opent.