Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duurzaam verzorgingsmerk start crowdfunding voor douche-revolutie

Het Utrechtse verzorgingsmerk The Lekker Company, bekend van haar natuurlijke deodorant in kleurrijke verpakkingen, introduceert een nieuwe innovatie: een navulbare douchegel-dispenser met blikjes. Het systeem biedt een stijlvol, plasticvrij alternatief voor de miljoenen plastic flessen die jaarlijks in de badkamer belanden.

Via een crowdfundingcampagne hoopt het merk 100.000 euro op te halen om de eerste batch te realiseren. Ze zijn nu op ruim 70 procent van de investering.

"Wij hopen ons succes met de natuurlijke deodorant te herhalen, met een heel nieuw concept voor douchegel", aldus oprichter Dewi van de Waeter. "Wijj zullen de eerste in de Benelux zijn waarbij je je douchegel kunt hervullen met blikjes in plaats van plastic zakken. Knoeien is verleden tijd"

3,5% rente voor meedenkende consumenten
Consumenten kunnen via de crowdfunding elk €100 of meer lenen aan het project. In ruil ontvangen zij naast rente ook producten of andere voordelen, afhankelijk van het leenbedrag. Zij hebben hiervoor een samenwerking met platform CrowdAboutNow.

Plasticvrije groei
Met haar eerdere successen in natuurlijke verzorging – waaronder landelijke distributie bij Holland & Barrett, Etos en Albert Heijn en meer dan 350 Trustpilot-beoordelingen - is The Lekker Company een van de meest opvallende groeiers binnen duurzame consumentenmerken in Nederland en België. Met de douchegel-dispenser richt het bedrijf zich op de toenemende vraag naar duurzame oplossingen in het badkamersegment.

Klik hier voor meer informatie over de crowdfunding.

Voor meer informatie:
The Lekker Company
[email protected]
www.thelekkercompany.com

Publicatiedatum: