Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

2050foods neemt The Impulse Factory over

The Impulse Factory B.V., gespecialiseerd in snacks, kondigt met trots de overname aan door 2050foods, een drijvende kracht in biologische en gezondere diverse voedingsproducten. Deze strategische overname markeert een belangrijke mijlpaal in de 25-jarige geschiedenis van The Impulse Factory en luidt volgens het bedrijf een nieuw tijdperk van innovatie en groei in.

"In de afgelopen kwart eeuw heeft The Impulse Factory zich onderscheiden als een pionier in de voedingsindustrie, door consequent gezondere snacks van hoge kwaliteit te leveren die het tot een voorkeurspartner hebben gemaakt voor klanten in heel Europa. De overname door 2050foods, dat bekend staat om zijn toewijding aan gezondere en duurzame innovaties op het gebied van snacks, belooft het merk nog succesvoller te maken", vertelt Jos de Moor, oprichter van The Impulse Factory.

Jimme Slippens, Jos de Moor, Gijs van Maasakkers

Jos zal samen met zijn zoon Thom de Moor en dochter Sylvie de Moor een integrale rol blijven spelen in het bedrijf. Zij zullen nauw samenwerken met het nieuwe managementteam, onder leiding van Jimme Slippens en Gijs van Maasakkers, om te zorgen voor een naadloze overgang met behoud van de continuïteit en kwaliteit die klanten gewend zijn.

"Onze gecombineerde ervaring en passie voor innovatie zullen ons helpen om samen met onze klanten nog meer succes te behalen", aldus Jos. "The Impulse Factory zal blijven staan voor innovatie, kwaliteit en betrouwbaarheid. Jimme en Gijs delen onze waarden en visie, en ze zijn vastbesloten om voort te bouwen op de solide basis die we hebben gelegd, met als doel producten te ontwikkelen die voldoen aan de veranderende behoeften van consumenten en bijdragen aan een gezondere toekomst."

Klanten en partners kunnen er zeker van zijn dat er geen onmiddellijke veranderingen zullen zijn in hun contacten of de uitzonderlijke service die ze altijd hebben ontvangen. The Impulse Factory blijft toegewijd aan zijn kernwaarden van innovatie, kwaliteit en klanttevredenheid.

Om dit nieuwe hoofdstuk te vieren, onthult The Impulse Factory een nieuwe merkvisual die de toewijding van het bedrijf aan expertise, innovatie, klantgerichtheid en productdiversiteit symboliseert. Dit nieuwe logo vertegenwoordigt de blijvende essentie van The Impulse Factory terwijl het aan deze spannende reis met 2050foods begint.

"We zijn dankbaar voor de voortdurende steun en het vertrouwen van onze partners en klanten", voegt Jos toe. "We geloven dat deze overname ons allemaal nieuwe kansen en voordelen zal brengen. We kijken ernaar uit om samen onze gemeenschappelijke doelen te bereiken."

Voor meer informatie:
The Impulse Factory
Smederijstraat 2
4814 DB Breda
076 5317795
[email protected]
www.the-impulse-factory.com

Jimme Slippens en Gijs van Maasakkers
2050foods
[email protected]
[email protected]
www.2050foods.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer