Wie boodschappen doet, heeft veel te kiezen. Van supermarktreuzen tot flitsbezorgers. En op die overvolle markt probeert de online supermarkt Crisp zich in te vechten. Topman Tom Peeters verwacht zelfs al snel winstgevend te zijn. Dat zegt hij in Z360, het interviewprogramma van RTL Z. Klik hier om de video te bekijken
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Odin werkt aan continuïteit in de biologische plantensector na stoppen Jongerius
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Ekoplaza kijkt niet alleen naar producten, maar naar de onderneming erachter
-
Jumbo benoemt Hendrik Jan Roel als CFO
-
AGF leidt biologische omzet in supermarkten
-
Druiven voor 14 euro? Slaat ultraluxe bio-supermarkt ook in Nederland aan?
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025