Het assortiment biologische producten dat Lidl internationaal verkoopt is sinds 2020 gedaald. In het jaar 2020/21 ging het nog om gemiddeld 454 producten. In 2022/23 is dit aantal gedaald naar 403, zo meldt Distrifood. LZ schrijft dat binnen Lidl gezegd wordt dat de vraag naar duurzaam assortiment en de omzet van biologisch nog wel stijgt. Lees hier meer.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Ekoplaza kijkt niet alleen naar producten, maar naar de onderneming erachter
-
Exki ambieert expansie in Vlaanderen
-
Jumbo benoemt Hendrik Jan Roel als CFO
-
AGF leidt biologische omzet in supermarkten
-
Druiven voor 14 euro? Slaat ultraluxe bio-supermarkt ook in Nederland aan?
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025