Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aldi Süd lanceert nieuw biologisch merk: Nur Nur Natur

Vanaf 5 juni liggen 15 grotendeels Naturland-gecertificeerde producten uit verschillende productgroepen in de schappen van de ongeveer 2.000 ALDI SÜD-winkels onder het nieuwe biologische merk Nur Nur Natur. Naast verschillende soorten kaas, fruityoghurt, brood en stokbrood wordt ook niet-gehomogeniseerde melk aangeboden.

Nur Nur Natur staat voor hoogwaardige grondstoffen zoals originele granen of koudgeperste oliën, voor een zorgvuldige verwerking met extra lange rijpingstijden, voor originele recepten, goede smaak en de hoogste kwaliteit in haar meest natuurlijke vorm. Smaakversterkende ingrediënten, toegevoegde smaakstoffen en overbodige toevoegingen worden in het nieuwe merk consequent vermeden. Overwegend gecertificeerd volgens de richtlijnen van de gerenommeerde biologische vereniging Naturland, biedt Nur Nur Natur producten met de hoogste standaarden tegen de gebruikelijke gunstige ALDI prijs. Want "goed voor iedereen" betekent ook goede en bewuste voeding voor iedereen, zo stelt de supermarktketen.

Belangrijke stap op weg naar bewustere voeding
"Met Nur Nur Natur zetten we een nieuwe standaard in de retail. Er is nog nooit zo'n merk geweest in de discountbranche. We bereiken originele smaak op het hoogste biologische niveau tegen onze gebruikelijke lage prijzen," zegt Erik Döbele, Managing Director Buying & Customer Interaction bij ALDI SÜD. "Duurzaamheid is stevig verankerd in onze bedrijfsstructuur - het nieuwe biologische merk is een belangrijke stap voor de lange termijn op onze weg naar bewustere voeding voor onze klanten. Naast de hoge normen van Naturland ondersteunen we met onze "Nur Nur Natur"-producten onder andere het programma voor de bescherming van de biodiversiteit van Naturland, maar ook het toegenomen gebruik van originele graanvariëteiten."

Halverwege 2024 moeten er al 50 producten onder het nieuwe merk in de schappen van de ongeveer 2.000 ALDI SÜD-winkels liggen. In de jaren daarna zullen steeds meer producten worden toegevoegd.

Bron: Aldi Süd

Publicatiedatum: