Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Miljoenste potje deodorant verkocht na bescheiden start aan de keukentafel

The Lekker Company, een start-up voor natuurlijke verzorgingsproducten, heeft aangekondigd dat het zijn miljoenste potje natuurlijke deodorant heeft verkocht. Het bedrijf begon zijn reis aan de keukentafel, maar heeft sindsdien een indrukwekkend traject afgelegd, van het behalen van B-corp certificering tot het uitbreiden van zijn verkooppunten over heel Europa.

The Lekker Company team (Fotograaf: Claudia Rison)

The Lekker Company begon als een passieproject van Dewi uit Amersfoort, die op zoek was naar natuurlijke en vegan verzorgingsproducten met begrijpelijke ingrediënten. Haar eerste product, een deodorant op basis van natuurlijke ingrediënten zoals baking soda en kokosolie, werd al snel populair onder klanten die op zoek waren naar een alternatief voor traditionele deodorant met aluminium.

Het assortiment (Fotograaf: Robert Elsing)

Het is niet bij deodorant gebleven: het merk heeft inmiddels zijn productlijn uitgebreid met lippenbalsem en zonnebrandcrème, die allemaal vegan en natuurlijk zijn. Vandaag de dag heeft The Lekker Company meer dan 4.000 verkooppunten in heel Europa, variërend van kleine winkels tot grote supermarkten en drogisterijen. Bovendien is het bedrijf een gecertificeerd B-corp-bedrijf, dat zich inzet voor duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid.

"We zijn ontzettend trots op deze mijlpaal en willen onze klanten bedanken voor het proberen en blijven kopen van onze potjes", aldus Dewi van The Lekker Company. "Toen ik begon met een beslagkom, had ik nooit gedacht dat we zoveel oksels zouden bereiken. Het is geweldig om te zien dat steeds meer mensen kiezen voor natuurlijke en duurzame producten."

Met het oog op de toekomst blijft het team van The Lekker Company zich inzetten voor duurzaamheid en het aanbieden lekkere, natuurlijke producten die goed zijn voor zowel mens als planeet. Het bedrijf blijft uitbreiden en is van plan om in de nabije toekomst nog meer LEKKER producten toe te voegen aan zijn productlijn.

Rechts: Dewi van de Waeter (Fotograaf: Robert Elsing)

Voor meer informatie:
The Lekker Company
info@thelekkercompany.com
www.thelekkercompany.com 

Publicatiedatum: