De Nationale Postcode Loterij heeft voor de tweede keer een (h)eerlijk pakket samengesteld. Hierin zijn producten te vinden van allerlei duurzame Nederlandse merken, waaronder Farm Brothers, Seepje, Naïf en Marcel's Green Soap. "A Big Shout out aan de Nationale Postcode Loterij omdat zij het Postcode Loterij (h)eerlijk pakket nu voor de 2e keer mogelijk maken met blije winnaars en impact merken als gevolg. Dank! Voor alle deelnemende en andere impact merken en makers betekent dit een positieve impuls in hun reis om de wereld iedere dag een beetje beter en mooier proberen te maken", vertelt Joost van Gelder, managing director van New Growth Strategies.
Foto: LinkedIn Joost van Gelder
Vanuit de Nationale Postcode Loterij communiceren ze hierover het volgende aan de winnaars: "Speciaal voor u een mooie selectie van duurzame Nederlandse merken. Een box bomvol heerlijke producten. Van pindakaas zonder palmolie tot thee van eigen bodem. Douchegel, handzeep, granola, koekjes, chocolade en nog veel meer lekkers.
De Nederlandse ondernemers die deze producten ontwikkelen, hebben een ding gemeen: ze denken buiten geijkte kaders en hebben het lef om flinke stappen voorwaarts te zetten. Allemaal spannen ze zich in voor een betere wereld."