Drie jaar geleden bouwde Aldi in Belgiƫ de inkoopafdeling om tot een volwaardige afdeling catagoriemanagement. Categoriemanagers van Aldi moeten zowel de markt als de klant goed kennen waarbij Aldi veel belang hecht aan de relatie met Belgische leveranciers: "Zij weten heel goed wat er op hun markt gebeurt. Ze geven ons inzichten over welke richting het uitgaat en ze weten perfect wat je wel en niet kan doen. Die knowhow is voor ons waardevol", aldus Managing Director Category Management Natalie Duthoy in RetailDetail.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025
-
Jumbo-familie Van Eerd neemt Hema volledig over
-
Supermarkten boeken weinig vooruitgang in verduurzaming
-
Merknaam Ekoplaza wordt Färm in België
-
Nieuwe franchisenemer wil Ekoplaza Meppel laten groeien met aandacht voor klanten, vers en beleving
-
AH-telers gaan voor lagere CO2-uitstoot: "Verduurzaming en voedselzekerheid glastuinbouw gaan hand in hand"
-
Odin Bloemendaal officieel geopend
-
Odin Amsterdam Ruysdaelstraat opent 22 november