Sinds kort werkt Superunie samen met NielsenIQ voor marktdata. NielsenIQ is leider in het bieden van het meest complete, onbevooroordeelde beeld van consumentengedrag op basis van uitgebreide datasets. "Met deze samenwerking willen we een verdere professionalisering doorvoeren op het gebied van marktdata en diverse databronnen koppelen in een business intelligence systeem en daarmee toekomstbestendig zijn op het gebied van data-analyse", vertelt de retailer.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Odin werkt aan continuïteit in de biologische plantensector na stoppen Jongerius
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Ekoplaza kijkt niet alleen naar producten, maar naar de onderneming erachter
-
Jumbo benoemt Hendrik Jan Roel als CFO
-
AGF leidt biologische omzet in supermarkten
-
Druiven voor 14 euro? Slaat ultraluxe bio-supermarkt ook in Nederland aan?
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025