"Men vraagt ons weleens: begin een biologische winkel, of zet een heel schap vol met kweekvlees. Maar dat doen we niet; we willen een breed aanbod houden", aldus Alica van der Duin, VP Real Estate van Albert Heijn, deze week op vastgoedbeurs Provada. Albert Heijn ziet geen toekomst in winkels waar alleen biologisch assortiment in de schappen ligt.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Odin werkt aan continuïteit in de biologische plantensector na stoppen Jongerius
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Ekoplaza kijkt niet alleen naar producten, maar naar de onderneming erachter
-
Jumbo benoemt Hendrik Jan Roel als CFO
-
AGF leidt biologische omzet in supermarkten
-
Druiven voor 14 euro? Slaat ultraluxe bio-supermarkt ook in Nederland aan?
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025