Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Plus verslaat AH nipt in GfK Zomerrapport

Plus wint met een minimaal verschil, slechts 0,02 punten, het GfK Zomerrapport. Albert Heijn komt op plaats 2, de derde plaats is voor Lidl. Dat meldt Distrifood die samen met GfK de bokaal vandaag uitreikte. Het gemiddelde rapportcijfer dat de Nederlandse consument aan de landelijke supermarkten geeft is 7,66 en ligt iets hoger dan het cijfer 7,64 uit december 2020.


foto: Plus

De aspecten lage prijzen en personeel gaven de doorslag voor Plus ten opzichte van AH. Opvallend is bij de beoordeling van de versafdelingen dat AH het wint op kwaliteit van Lidl die in perceptie van de klant minder presteerde dan in het Kersrapport. Plus krijgt voor kwaliteit in vers de tweede plaats op het podium.

Bron: Distrifood

Publicatiedatum: