Britten geïnteresseerd in navulbare producten

Retailers en fabrikanten moeten meer doen om navulbare producten op grote schaal beschikbaar te maken voor steeds meer enthousiaste shoppers, dat blijkt uit een enquĂȘte onder ruim 2000 Britten.

Winkelend publiek heeft moeite om milieuvriendelijke navullingen te vinden in de schappen van supermarkten, en een gebrek aan duidelijke etikettering betekent dat velen niet weten dat ze beschikbaar zijn. 75 procent van de ondervraagde stond consumenten open voor het kopen van navulbare producten, maar slechts 36 procent had ze in de winkel gezien.

Aan de andere kant hadden negen van de twaalf populaire navulbare producten voor persoonlijke verzorging en huishoudelijke reiniging geen etiket waarop stond dat ze opnieuw konden worden gevuld als ze op waren.

Bron: retailgazette.co.uk


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Rss Twitter

© BioJournaal.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven