Discounter Lidl gaat meer inzetten op groei in de VS. Lidl is al enkele jaren actief in de Verenigde Staten, maar boekte daar vooral in de eerste jaren enorme verliezen. Inmiddels zou de onderneming bij een omzet over 2020 van 1,5 miljard dollar operationeel winstgevend zijn, zo weet het Duitse vakblad LebensmittelZeitung.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Ekoplaza kijkt niet alleen naar producten, maar naar de onderneming erachter
-
Exki ambieert expansie in Vlaanderen
-
Jumbo benoemt Hendrik Jan Roel als CFO
-
AGF leidt biologische omzet in supermarkten
-
Druiven voor 14 euro? Slaat ultraluxe bio-supermarkt ook in Nederland aan?
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025