Tholen – "Sinds medio augustus stromen er bij een aantal Jumbo-winkels 9 nieuwe producten van TON in, waarvan 4 biologische". Aan het woord is Sanne van Run, marketing manager van TON. "Jumbo's innovatieve kijk op het sauzenschap heeft geresulteerd in een biologische retaillijn, wat een try-out is voor Jumbo. De focus van deze try-out ligt met name op oude Marqt-filialen die nu Jumbo zijn, evenals een aantal foodmarkten en Jumbo City's."
Het gaat om de volgende biologische producten:
- Mayonaise Fris & Puur (310 gram)
- Mayonaise Vol & Romig (310 gram)
- Mosterd Grof (180 gram)
- Mosterd Dijon (180 gram)
Sanne benadrukt dat van TON verschil wil blijven maken tussen de producten in het reguliere retailkanaal en het bio-retailkanaal.
"We willen duidelijk onderscheid houden tussen de bio-producten voor de natuurvoedingsmarkt en de reguliere retail. De consumenten die daar shoppen zijn immers ook heel verschillend."
Om die reden hebben de producten een totaal andere uitstraling en naam gekregen."
Er staat nog genoeg te gebeuren de komende maanden bij van TON, zo geeft ze aan: "We gaan meer kleur toevoegen aan de etiketten en een aantal claims terugbrengen. Met deze licht aangepaste look moeten onze producten nog meer gaan opvallen. Ook komen we met een nieuwe slogan, daarover in het najaar meer."
Voor meer informatie:
Sanne van Run
van TON
Deltastraat 6
4301 RC Zierikzee
0111 450870
marketing@van-ton.nl
www.van-ton.nl