Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Retailformule DBB groeit harder dan ooit in coronatijd

Bij de formule Drogist Bewust Beter (DBB) hebben ze in de afgelopen periode absoluut niet stil gezeten. "De formule groeit harder dan ooit en dat is uitzonderlijk in deze periode. Deze groei komt mede door de nieuwe huisstijl die DBB eind 2019 heeft doorgevoerd. De gele kleur is op de achtergrond geschoven en vervangen voor de 'Bewust Beter' groene kleur. Met deze nieuwe kleur straalt DBB kwaliteit uit en varen we een nieuwe koers in die meer gericht is op onderscheidend vermogen", vertelt Marloes Koenen namens Drogist Bewust Beter en UniPharma. 

Ze vervolgt: "Nieuwe ondernemers kiezen onder andere voor DBB vanwege het complete en onderscheidende assortiment, de landelijke marketing, uitgebreid POS materiaal, een herkenbare winkeluitstraling en de vrijheid voor het lokaal ondernemen."

Drogist Bewust Beter is een landelijk samenwerkingsverband van zelfstandige drogisten, die onder de naam Drogist Bewust Beter samenwerken op het gebied van onder andere folderacties, assortiment en digitale ondersteuning.

Voor meer informatie: www.drogistbewustbeter.nl of www.unipharma.nl 

Publicatiedatum: