"Normaal hadden we 300 bestellingen in de week, nu 450. Om het allemaal goed te kunnen inpakken en te bezorgen zitten we echt aan onze limiet", aldus Marieke Engwerda van Bioweb in Tytsjerk in een reportage van Friesch Dagblad. Om de grote drukte te ondervangen zag de webwinkel zich genoodzaakt een klantenstop in te stellen. Ondertussen wordt de lijst met potentiƫle klanten steeds langer. Voor een campagne is het nu veel te druk, maar Marieke hoopt ze na deze crisis alsnog als klant te verwelkomen.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Odin werkt aan continuïteit in de biologische plantensector na stoppen Jongerius
-
"Als retailers kritisch gaan kijken naar het assortiment, ontstaat er veel ruimte voor innovaties"
-
Mondra en ImpactBuying werken samen aan inzicht in uitstoot per product
-
Ekoplaza kijkt niet alleen naar producten, maar naar de onderneming erachter
-
Jumbo benoemt Hendrik Jan Roel als CFO
-
AGF leidt biologische omzet in supermarkten
-
Druiven voor 14 euro? Slaat ultraluxe bio-supermarkt ook in Nederland aan?
-
"Er leeft nog zoveel onduidelijkheid over biologisch in de retail"
-
Van Onze Grond breidt snel uit naar meer supermarkten
-
Ekoplaza ontbreekt op Superlijst Groen 2025