"Meer dan 1000 consumenten hebben deelgenomen"
Winnaar najaarsactie Bio+ bekend
"Het was voor ons de eerste keer dat we op deze manier een langdurige actie hielden, met onder andere communicatie op ons melkpak, een radiocommercial en social media-campagne", vertelt Kristel Peters van Bio+. "Het bleek een groot succes want meer dan 1000 consumenten hebben deelgenomen en hun aankoopbon ingezonden. Inmiddels zijn alle winnaars bekend en heeft iedereen hun gewonnen prijs ontvangen. En afgelopen donderdag hebben we de hoofdprijs uitgereikt."
Kristel vervolgt: "We hebben door de actie gemerkt dat er veel trouwe Bio+-klanten zijn. De actie heeft er toe bijgedragen dat deze groep is uitgebreid en het is dan extra leuk om mensen blij te mogen maken met één van de mooie prijzen." De hoofdprijs viel in Rijswijk en de reis is inmiddels geboekt. De vliegmiles worden door Bio+ gecompenseerd via www.greenseat.nl.
Op de foto overhandigt Kristel Peters van Bio+ de hoofdprijs aan de winnaars. Bio+ werkt op dit moment samen met ongeveer 40 producenten. Gezamenlijk zorgen zij voor een assortiment van meer dan 350 producten. Daarmee bevindt Bio+ zich in alle categorieën van de supermarkt, van vers tot kruidenierswaren en diepvries.
Voor meer informatie: www.bio-plus.nl