Binnenkort nieuwe producten geïntroduceerd
Axxent Masters in Tea viert 10-jarig jubileum
Vrij snel na de start op 27 september 2006 kwam de introductie van T'amore, tea with a little spoon. Een concept dat nog altijd verkrijgbaar is bij de betere grand cafés, hotels en restaurants. Ook Julia's op NS stations serveert deze thee. Niet lang daarna volgden vele andere creatieve concepten, waarbij prima kwaliteiten, betaalbare prijzen, beleving en een aantrekkelijke verpakking centraal staan.
De gebogen X-en in het logo vormen een kopje met twee curven die de stoom van thee aangeven. De twee X-en staan tevens voor de X-factor, waarmee het bedrijf aangeeft onderscheidend te werk te gaan. Het Fairtrade Bio assortiment Tea of Life heeft inmiddels haar weg gevonden naar diverse ministeries, bedrijven, scholen en instellingen. Het assortiment van Sunleaf Original Teas draagt het zegel van de Fair-grounds Foundation. Een ANBI stichting door beide heren opgericht met als doel iets goeds terug te doen voor het land waar ze thee vandaan halen. Van elke kilogram Sunleaf thee gaat 0,50 euro naar de Foundation en inmiddels zijn er vijf mooie kinderdagverblijven gebouwd in Sri Lanka waar de kinderen van theepluksters een veilig en schoon onderkomen hebben. Axxent levert niet alleen eigen merken, maar verzorgt voor een groot aantal retailers, koffiebranders en groothandels ook het private label thee.
Ter gelegenheid van het 10-jarig jubileum zullen diverse producten worden geïntroduceerd en zal op gepaste wijze met relaties worden stilgestaan bij dit heuglijke feit.
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-03-31 Nieuw: hagelslag voor in het zelftapsysteem
- 2023-03-29 Fairtrade bio-chocolademerk in nieuw jasje en nu ook Praliné blocs
- 2023-03-24 "Ik kijk nu volledig anders tegen een zak sesamzaad aan"
- 2023-03-23 "Het verhaal van onze familie is verweven met deze pastafabriek"
- 2023-03-22 Nieuwe Less Sugar chocoladepasta's nu verkrijgbaar
- 2023-03-20 "Eigenlijk draait meesterschap om passie en liefde voor het product en hoe dat tot stand komt"
- 2023-03-16 "De nieuwe bananenbroodmixen passen heel goed bij de doelgroep"
- 2023-03-15 Nieuwe linzenmiso en Mikawa mirin
- 2023-03-09 "We gaan nog opvallender vermelden dat we geen suiker- en zoetstoffen toevoegen"
- 2023-03-01 Waarom scoren biologische producten vaak slecht in producttesten?
- 2023-03-01 Nederlands vlaggetje maakt oorsprong van sojabonen nog duidelijker
- 2023-02-21 Belgische webshop Pit&Pit breidt uit en biedt gezonde voeding aan in heel België en Frankrijk
- 2023-02-17 Spelt van Nederlandse bodem: meer lokaal, meer vruchtwisseling
- 2023-02-15 Nieuwe reeks paaseitjes in verschillende smaken
- 2023-02-13 Nieuwe chips van lokaal geteelde zoete aardappelen
- 2023-02-07 "Onze nieuwe kokosvlokken zijn een perfect knapperig glutenvrij ontbijtgraan"
- 2023-02-07 "Verrassende smaakcombinaties en nieuwe chocoladerecepturen te zien en te proeven"
- 2023-02-03 Dankzij koekjes 153 m2 biodynamische landbouwgrond aangekocht
- 2023-02-02 Nieuwe melkchocolade-alternatieven zonder de traditionele melkvervanger
- 2023-01-31 De keuze is gevallen op de 'Flips'