Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Brouwerij 't IJ wint Amsterdam Business Award 2016
Uit handen van Hankie van Baasbank, Raad van Bestuur van de Kamer van Koophandel, ontvingen de ondernemers Patrick Hendrikse en Bart Obertop van Brouwerij 't IJ de Amsterdam Business Award met bijbehorende cheque ter waarde van 25.000 euro aan advertentiewaarde bij de Telegraaf. Volgens de winnaars hebben zij hun succes vooral te danken aan de wensen van hun klanten. Tijdens het gala in het NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky prees de jury de brouwerij uitgebreid. De twee andere genomineerden, Casper Reinders, TAO Group en Joost en Willemijn Lyppens, Juwelier Lyppens, werden door de jury eveneens geprezen vanwege hun positieve bijdrage aan het economische klimaat van Amsterdam. Het zijn alledrie schoolvoorbeelden van Amsterdams ondernemerschap. Eerder is de prijs uitgereikt aan Olcay Gulsen, Supertrash (2010), Hans Brouwer, Massive Music (2011), Raymond Cloosterman, Rituals (2012), Guido van Heezen, Effectory (2013), Renny Ramakers, Droog (2014) en Oos Kesbeke, Kesbeke (2015).
Winnaars Bart Obertop & Patrick Hendrikse, Brouwerij 't IJ met in hun hand een check van 25.000 euro aan advertentieruimte in De Telegraaf. Fotocredits Monique Kooijmans.
International Award gaat naar International Broadcasting Convention
De Amsterdam International Business Award werd uitgereikt door Arthur van Dijk, voorzitter van Transport en Logistiek Nederland en oud-wethouder van Haarlemmermeer, aan Michael Crimp van de International Broadcasting Convention (IBC). De prijs bekroont de belangrijke rol van de buitenlandse organisatie die van invloed is op de aantrekkingskracht van Amsterdam en positief bijdraagt aan de regionale economie. "Thank you for good entrepreneurial behaviour in the Amsterdam region." De conferentie brengt jaarlijks 55.000 professionals uit 170 landen rondom entertainment- en nieuwscontent samen in Amsterdam, goed voor een omzet van meer dan 80 miljoen in de regio.